HelloKitty Oturduğun bölgeye göre değişir mi yoksa standart mıdır a101 8 de açılıyo burda acaba bimde o sattemi açılır yakınlar birbirine🤯
HelloKitty Acemibiranne19 haşema alacaktım çok iyi haşeması geçen sene görümcem almıştı suyu sızdırmıyor
turansmom HelloKitty 8de personele açılıyor, 9da müsteriye. 8de gider rutin işleri yapar 9da kapıları açırız, neyse 9 yani 😂
HelloKitty Burada ki a101 8 de açılıyordu hatta geçen perşembe gittim belki değişmiş olabilir saati. Yalnız gülünecek ne vardı onu anlayamadım teşekkür ederim cevabınız için turansmom
turansmom HelloKitty Komiksin. O kadar gülen arasından bana mı takıldın? Çalışan olarak söylüyorun oturduğun yer çok kalabalık bir yer değilse, cirosu iyi değilse 8de açılmaz.. Neyse banane sen kendi kafanda herkes bana laf sokuyora geçmişsin, kolay gelsin.
HelloKitty Patatesyanakannesii MssKrks DamlaDorukhan işte gelde bunu inatlaşan 8 de açılan a101 görmedim diyenlere anlat yer yer farkediyor olabilir diyip gönül alamıyolar illa bir laf sokup egolar tavan yapacak çok teşekkür ederim cevaplarınız için🤗
Patatesyanakannesii HelloKitty arkadaşım 101 de çalışıyor 8 de müşterilere açılıyor bimi bilmiyorum ama 8.30 9 arasidir ama bim biraz daha gec açıyordur diye hatırlıyorum
teacher_mommy HelloKitty valla bizim burada A101 8 de açılıyor bizzat kendim gitmiştim çünkü. Fırına gitmiştim, A101 in açık olduğunu görünce şaşırmıştım. Şubeden şubeye değişiyor bence
turansmom HelloKitty Egonun ne olduğunu, ne şekilde nerelerde yapılacağını öğren önce. Burda egoluk birşey yok, bence sen fazla ciddiye alıyorsun. 🤭😘