Egemm Canım beni de emiyor biberonu da sorun yok diye düşünme ben de öyle diyordum sagdıgım sütü hep biberonla veriyordum bu zamana kadar bu sefer memede ağlama red başladı hızlı gelmeyince sinirleniyor aglıyor çok aç olduğunda.Ben şırıngayla veriyorum oyüzden.Mama da kilo alımı az olduğu için kontrolünde başladım mecbur.Sütüm var fakat yetmemiş mama vermemek için çok direnirdim ama şimdi doysun yeterki açlık nedeniyle aglamasın diyorum emzirdikten sonra veriyorum