dut meselesini bende deneyeceğim benimde sütüm çok azaldı sadece gece bi öğün besleyebiliyorum, humana çay kullanıyorum bende işe birazda olsa yaradı , hazır bişeyler denemek isterseniz bunu önerebilirim. Birde sağdığınız süt miktarına takılmayın bebeğin emdiği ve sizin sağdığınız miktar aynı olmaz sağım az olur.