Zeys Ali_asaf_35 geçmiş olsun canım.benim kızım da sol göğsümü daha çok emerdi boynu sağa doğru eğri dururdu kucağımızdayken sonra emzirme pozisyonunu değiştirdim bi kaç hareket gösterdi dr umuz onları yaptık düzeldi şükür..inşallah sizinki de kısa sürede düzelir 🙏🏼
Ali_asaf_35 Zeys gerçekten mi kaç aylıkken düzeldi peki fizik tedaviye mi gittiniz yoksa evde mi uyguladınız egzersizleri
Mugerrr Zeys merhabalar benim bebeğim de sol göğüs emiyor sadece ve şuan kafası sağa doğru duruyor. Bende pozisyon değiştirdim. Çarşamba gününe çocuk doktorundan randevu aldım. İnşallah birşey yoktur. Bebeğiniz kaç aylıktı ne kadar sürede düzeldi
Zeys Ali_asaf_35 ay sürmedi canım ortalama 10 gün 2 hafta kadar evde uyguladık biz.nereye doğru eğriyse tam tersi yöne yatırdım bi de..
CaglaC Ali_asaf_35 ben cok araştırdım hatta buyuklerimiz yatir boynu kisa kalir falan dediler ama ben hiç yatirmadim yastıkla alakalı değildir omurgası temiz çıkmis zaten, ciddi birsey değildir inşallah Rabbım şifasıı versin herneyse gelip geçer tez vakitte inşallah 🤲
Ali_asaf_35 CaglaC evet temiz çıktı 2 kez baktılar teşekkür ederim dualarınız için inşallah diğer bölümlerde temiz çıkar 😔🙏🏻 CaglaC
Serap__ Dygosmn1 Benim kızda 18 aylık bende hala yastık kullanmıyorum iyi mi yapıyorum kötü mü emin değilim bende 🤷
Ali_asaf_35 Serap__ bilmiyorum ki iyi bi çocuk doktoruna danışmak gerek bütün doktorlar farklı bilgi veriyo
Ali_asaf_35 Sağolun inşallah geçicidir 🙏🏻 Almayın bencede benim yaptığım hataya düşmeyin yastıktan kaynaklıysa eğer 🤷🏻♀️
Ali_asaf_35 Lidya-t evet ama bu anne karnında olmuş 7 günlükken doktor fark edip tedaviye başlatmış benim oğlum 8 aylık 2 aydır var bu yamukluk tam olarak tortikollis denmedi daha 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Bisaniyebakarmisin Demekki kemikte deformasyon yok ,temiz. Nöroloji de boyundaki damarlara bakicak,kısalık var mı . Beyinle ilgili diye algılama hemen
Bisaniyebakarmisin Ablamın kızında da eğrilik vardı,Dr fizik tedavi uygulatti ,hareketleri var özel ,düzeldi . Küçücük bebek ,el ayaklarını tutuyordu birisi ,öteki de sayı ile kafasını sağ sol yapıyordu. Şimdi 23 yasinda. Üzülme annesi . Allah şifa versin .
Ali_asaf_35 Bisaniyebakarmisin teşekkür ederim içim biraz olsun rahatladı salı günü başlıycak fizik tedavi 🙏🏻
tulayaluc Ali_asaf_35 Çok geçmiş olsun Rabbım şifa versin inşallah boyunda ki eğrilik onunla mı alakalıymış
Mom120 Ali_asaf_35 insallah bebeginizi kötü etkilemeyecek birseydir. Boyun egriligi sandiginiz bu seyin altindan tümor cikmis belki hic farkedemeyebilirdiniz. Bazen alinmasi gerekiyor bazense ilac kullaniliyor bazense hic ellenmiyor. Allah sifa versin☺️