Kizlar bebeğim 3 ay 20 gunluk meme reddimiz var ustune bide mukuslu ve cok az kanlı kakasi oldu. Sehir disinda oldugu icin kendi doktoruna götüremedim. Pandemi sebebiyle de baska hastaneye gitmek istemiyorum. Memeyi emmedigi icin kilo kaybi olusmaya basladi. Bu durumda mama destegi vermek istiyorum sizce hangi mamayi almaliyim. Bana yardimci olur musunuz. 2 ayda çocuğum hic kilo almadi gecen ay ki kontrolumuzde doktorumuz kilosu iyi almamasi göze batmiyor vermedigi surece diye not düşmüştü ama bu ay artik veriyor gibime geldi. Fikirlerinize ihtiyacim var lutfen.