premsesannesi49 Kızım 10aylık rapolu alerji maması bitti yenisini alana kadar 0-6 ay maması var elimde açılmamış kullansam sıkıntı olurmu bilginiz varmı bu konuda
atopiklininannesi premsesannesi49 biz de raporlu mama kullanıyoruz ama doktora sormadan cesaret edemem normal mama vermeye bence bi doktora sorun alerjisini tetiklemeyin
Mrv-_- premsesannesi49 0-6 ay mama 0-6 ay bebek için uygun.. alana kadar dediğiniz 1 gün falansa bir sey olmaz ama uygun mamayı bir an önce alıp onu kullanmanız en doğrusu.