Fahriye_sb ilk ilacmada azaldi ama bitmedi 20 gun icinde yine gorursenz haber edin demislerdi ucretsiz 2.kez ilacladilar sukur su anda yoklar cokk nadir bir iki goruyorm ama ölüler direk oluyolar ilac hala etkisini yitirmemis ki 1 yili gecti ilaclatali sagliga zararlida deil ilacin kokusu flan yok