Masalll06 o böcek eski evimizde normalde çıkardı arada biz umursamazdık bebeginiz doğdu ve bir gün ilk kez kendi yatağına yatırıp sinekligini serdim üstüne ve o gece Allahima şükür sineklik varmis bi bakayim terledi mi diye dedi. Ve sinwkliktw o böceği gördüm hemen panikle öldürdüm eşimde nöbetiydi attim resmini falan hemen gece 11 de ilâçlamadı bulduk nette okudum onlar çok urermis nemli yerde yağlı yerde lavabo altlarında vb geceleri çıkarmış ilâçlamadı gekdi komşularda yok dediler ne derece doğru ise inanmadık.bahceli evdi bizde olan onlardada vardır karşıda sonucta , ilâçlattik 3 saat falan girmedik eve ve sonra 1 hafta balkonda cesetler gördük hepsi eve girerken ölmüşler evde ölen ortada göremedik köşelerde olmuslerdir bebegimde o zaman yürümüyordu bizde yurur görür eller diye düşünüp hemen ilâçlattik bence eşinizle konusun hemen ilaclatin derim 2 bina yan komşum çocuğunu ısırmış gece uyurken 3 aylık falandı o da hamileydi dedim ilaçlat kurtul dinlemedi beni cocukla 2 gün sanırım hastanede kaldırlar ilaclamacinin telefonunu istedi hastanede benden sonra geç kalmadan ins çözüm bulursunuz