Merhaba, 9 buçuk aylık bir bebeğim var. Doğumdan sonra çokta düzenli tarihlerde adet olmuyordum ama az çok tarih oturmuştu. Ayın 9-15i arasında adet olmayı bekliyordum. Fakat ağrım sancım olmadı. Pembe sulu bir leke iç çamaşırımı ıslatmıştı. Tamam devamı gelir dedim. Daha sonra gün içinde tekrar çok açık kahve pembemsi arası bir leke de gelmişti o kadar. Sonrası yok. Normal akıntı devam etmeye başladı akşamına. Sizde böyle birşey yaşadınız mı ? Sizce neden böyle oldu 🙄