Kızlar oğluma ek gida tadimlarina başladım dün akşam vücudu kıpkırmızı oldu bugün arttı sanki daha da dün muz verdim biraz ondan önceki gunde bal kabağı vermiştim hangisi aletki yapmış olabilir ama ikisinı de daha önce vermiştim bi sorun olmamıştı. Sizce doktora götürmeme gerek var mı geçmesini mi beklemeliyim