Anneler çok kötüyüm 16 aylik akşam yürürken kafasını dolaba çarptı çok ağladı şişlik kızarıklık yok ama 8 ay önce beyin ameliyati oldu yine aynı şeyler olacak diye çok korkuyorum ne olur dua edin birşey olmasın saat 10 vurdu şimdi uyudu başında bekliyorum