Yenianne29 Temmuzun 1 inde bebeğimin sağlık ocağında aşısı var ama biz eşimin işi sebebiyle 3 aylığına başka şehre gideceğiz. Gideceğim yerdeki sağlık ocağına mı kaydırmam gerekiyor kaydımı@ yoksa misafir kaydı olarak aşı yapıyorlar mı bu durumu yaşayanlar beni bilgilendirirse çok sevinirim
ikra_ Yenianne29 misafir olarak aşınızı yaparlar sıkıntı değil benim kaydım memleketimde ben Diyarbakır’da yaşıyorum eşim dolayısıyla bütün açılarını misafir olarak orada yaptırdım
0310_b Yenianne29 canım sen aşı kartını yanına al nereye gidersen git misafir olarak yaparlar aşıyı merak etme
Mavi-64 Yenianne29 merhaba misafir kaydı açtırmanız yeterli zaten sisteme girdikleri için bağlı olduğunuz sağlık ocağına da aşı bilgileri gidiyo 😊aşı kartına da tarihleri yazmayı unutmayın 🤗
BuseOyku Yenianne29 Merhaba, Biz de kızımın 3 farklı aşısını, 3 farklı şehirde yaptırmıştık misafir olarak.. Yaptıracağınız sağlık ocağına bir yakınınızın, konu komşunuzun kayıtlı olması yeterli🤗
Yenianne29 ikra_ teşekkür ederim o zaman gider gitmez en yakın sağlık ocağına gideceğim aşıyı önceden bildirmem gerekir dimi ellerinde olmayabilir
ikra_ Yenianne29 yani ben bildirmiyordum aşısı olduğu zaman götürüp yaptırıyorum canım genelde oluyor zaten ellerinde