_serefim Kızlar bebeğim 2. Ay asısını olalı 2 hafta oldu ama kolunda ne yara ne başka bişi oluşmadı azcık kızarık sadece yarına sağlık ocağına gideceğiz fakat çok korktum tutmadı mı diye sizin bebeklerinizde de oldu mu 😞😞
Bskulku _serefim 4. Ayda falan çıkıyor o iz ama her bebekte yok sanırım arkadaşımın kızında iz çıkmadı doktora sormuş her bebekte çıkmaz aşı tutmuştur merak etmeyin falan demiş.
zynn _serefim Biz de olalı 20 gün oldu sadece hafif kızarıklık var. Ben burda hep 4-5 aylıkken iz olustugunu okumuştum çok paniklemedim
_serefim Duygu45-4545 ateş olmadı çok şükür bizde çok geçmiş olsun size de gitmeden önce sadece yarım çay kaşığı parol vermiştim ama ateş olunca 3 saat arayla parol verildiğini biliyorum
Tuanaosii Duygu45-4545 aşılar en fazla 38 derece ateş yapar korkmayın bebeğinizin sürekli ateşini kontrol edin 38 i gördügünüzde ise bir kaba limonlu su yaparak eklem yerlerine ara ara bez koyabilirsin .geçmiş olsun🥰
benimdunyam21 _serefim benim kızımın 4,5 aylıkken kızarıklık oldu 5. Ayına girmeye az kala akıntısı falan oldu kabuklandı.ortalama bu aylarında oluyor diye biliyorum