Maternalmom-_- 2.aydan itibaren müzik açıp yatağına koydum pış pış , ayakta sallana hiç yapmadım .Odayı loş yapardım yavaş yavaş müziği de açmadım sadece uykusu gelince salondaysak salona yatırdım mutfaktaysam mutfakta bebek arabasına yattı böyle böyle hem farklı yerlerde uyumayı hem de kendi kendine uyumaya alıştı.Şuan 1 yaşında uykusu gelince ben iş yaparken mutfakta bile uyur çok şükür