Begum20 Sağ göğsüm bebeğim emerken veya dokunduğumda inanılmaz acıyor yara da yok neden olablir başına gelen var mı ya da hangi doktoora gitmeliyim
Glchn_shngl Benimde sol göğsümde aynı acı var bir damar şiş ele gelir vaziyette sürekli sıralı da emziriyorum ama sanırım mastit oldu dün ağrıdan uyuyamadım sanırım sizinkide mastit 😔 ılık suyla masaj ve sağım yapın diyorlar umarım işe yarar.