Selam anneler, yine bir çıkmaz içine girdim. Bebeğim 27 günlük. 3. Gününde sarılık çıktı en son 20 günlükken 11.2lere düştü sonrasında doktor bakmayacağım dedi. 3310 gram doğdu 3. Gününde 3140 grama düştü ardından 3090da baya bi takılı kaldık. O sırada doktor değiştirdim ve yeni doktor ile devam ettim. 4 gün anne sütü ile sırf devam ettim ve bebek 20 gram aldı. Sonrasında meme+30cc mama devam ettik. 3 günde 90gram aldı. Sonrasında ben kendim bir düzen kurmayı denedim önce meme ardından bir öğün atlayarak mama verdim 5 günde 100 gram aldı. Bu dönemde bebeğim devamlı uyuduğu için açlık sinyallerini de alamıyorum. Memede uyuyor gibi aktif ememediği için son sütü alamıyor diye düşündüm hep ve sütüm hep şeffaf gibiydi. Beslenmemi düzenledim bestlak başladım humana ve yiyecekler derken sütüm artık sağdığımda krem rengini aldı. Bugün sütümü sağmayı öyle vermeyi denedim 60cc çıktı. Göğüslerim sert değil ve bazen memeyi itiyor. Bu yüzden emzirme danışmanı tuttum yarın gelecek ama eşim ona bile laf ediyor ne gerek var diye. Akşam 8deki öğününde cocuğu iki göğsümden emzirdim üzerine emzirmesi biten göğsüme mochi taktım 20cc çıktı onu da verdim üzerine gitmiş mama yapmış cocuğa 60cc bebek te hepsini içti. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum herşey allak bullak oldu. Ne yapmalıyım nerden başlamalıyım nelere dikkat etmeliyim lütfen yardım edin. Bir de memeden çekince uyanıyor ve en az 45dk uyumuyor. Emzik veriyorum düştüğü gibi yaygara. Allahım ne zaman düzene girecek 😔