Bugun götürdüm doktora Ronya 74 cm 10 kg çok şükür sağlığı yerinde ama tabi üşütmüş biraz ve hâlâ bağırsağında gaz varmış doktor tekrar gaz ilaci baslatti 🙄 Bitmedi bu gaz 🤦🏻♀️ Ek gida biraz zorluyor bizi pek istahli değil dişten mi anlamadim. Sizin bebeleriniz nasil kilosu gelişimi iyi mi? Gün içinde ne tarz aktiviteler yapıyorsunuz 😍♥️