tirtilinannesi25 ben hipp kullanıyorum biraz ters çevirip kuruttuktan sonra peçeleyelim silip pencere kenarına güneşe bırakıyorum kurusun diye bu şekilde gayet güzel kuruyor. Ben çoklu paket alıyorum genelde teneke kutulu değil poşette. Daha önceden aldığım teneke kutulara bu şekilde temizleyip koyuyorum aklınızda olsun.