Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim var 3-4 gündürki doğru düzgün uyumuyor 4.ay atağı desem takvime göre bitmiş gözüküyor çok zor bi bebek değildi 10 da yatırırdım gece bikac kez hıngırdar mama verırdım uyurdu şimdi bikaç gündür saat 10 oluyo kucağımda sallayarak uyutuyorum ama resmen direniyor agzında emziği var burnunu ve ağzını iyice kollarıma gömüyor uykuya cok zor dalıyor yastıgına koyuyorum en fazla 10 dk sora tekrar uyanıyor artık onu sallamaktan kollarım koptu psıkolojım bozuldu gece sureklı bi hıngırdama halınde ellerıyle yuzunu ve burnunu ovusturuyor emziğini atıyor sora tekrar emziğini arıyor alıp tekrar uyutup tekrar koyuyorum sabaha kadar doğru duzgun uyuduğumuz yok bu hareketleri neden acaba dişmi çıkarcak onun huysuzluğumu dıyorum yada baska bişey mi elleri hep yuzunu burnunu ovusturup duruyor doktoramı götürsem acaba? Sizde de yasayanlar oldumu? Bi bilgi lütfenn! 😢😔😔