Mrl-sglm Anneler.. Hemşire sağ göğsünden sağdığını ayrı bir kaba, sol göğsünden sağdığını ayrı bir kaba koy dedi. Ayriyeten üzerlerine 3 saati geçtikten sonra süt ekleme dedi. Buda bana çok meşakkatli geliyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Adeniz Mrl-sglm 3 saat oda sıcaklığında 3 gün buzdolabında 3 ay buzlukta süt poşetlerine koyup saklayabilirsiniz 🌸
hilaliii Mrl-sglm süt saklama poşetlerine sağ sol ve tarih yazarak saklayabilirsiniz canım sağlar sağmaz direk dolaba at.. Süt işi şakaya gelmez inan ki 3 saati geçtikten sonra üstüne sakın koyma doğru söylemiş hemşire
Merve-HanifeDuru Buzlukta 3 ay saklayabiliyorsunuz 🙄 3 saat sağ aralıklarla 3 saat sonra sağdığının üzerine sağma ben paket paket süt poşeti almıştım e-bebekte uyguna süt poşetleri var bakın 😊
Mrl-sglm Adeniz biliyorum teşekkür ederim. Merak ettiğim sağ göğüsten çıkan sütü ayrı, sol göğüsten çıkan sütü ayrı mı poşetliyosunuz?
--Nur-- Adeniz sağlık bakanlığı 4 saat 4 gün 4 ay olarsk değiştirdi saklama sürelerini diye biliyorum
Adeniz Mrl-sglm ya bende şaşırdım ona ben ikisini bir yere sağıyorum bazen birinden çok az çıkıyor saklamaya değmez bile yani 😑
Mrl-sglm Adeniz aynı şekilde benimde öyle o yüzden birleştirmek zorunda kalıyorum bi sakıncası olur mu acaba
Adeniz --Nur-- sağlık bakanlığının öyle ama nerde okuduysam 3 er li olan baz alınıyor bende onu uyguluyorum gerçi daha sağıp saklayamadım dondurucuda hiç gece beslemesinde sağdığımı veriyorum günlük oluyor gün içinde sürekli memede uyumuyorda ondan çok sağamıyorum🙄🙄
Elfbc Mrl-sglm Sağ göğüs ve sol göğüsten sütün ayrı ayrı saklandığını daha önce hiç duymadım bana mantıksız geldi çocuğu emzirirken de bazen sağ göğüsten çıkıp sol göğüse verebiliyoruz? Ben sağlığım sütü hiç bekletmeden süt saklama poşetine koyup ağzını kitledikten ve havasını aldıktan sonra üstüne de tarihi ve saati yazarak buzluğa attım. Sadece şöyle bir bilgi paylaşayım buzluktan çıkan sütün tadı anne memesinden gelen sütten farklı oluyor. Bu nedenle bebekler genelde buzluktan çıkan sütü içmek istemiyormuş. Benim oğlum da buzluktan çıkarıp verdiğim sütleri içmek istemiyor. Bilginiz olsun.