kaymakliekmekkadayifi Kizlar esimin ailesi koyde oturuyor yanlarına gittik ama bebegimi sinek isirmis bi yanagi bi cenesi ne yapabilirim gecirmek icin acaba baya sisik ve kirmizi
jap kaymakliekmekkadayifi fenisitil alabilirseniz çok iyi geliyo kaşıntı ve şişliği alıyo hemen. Onu alana kadar da karbonatı sulandırıp sürebilirsiniz
kaymakliekmekkadayifi jap yaa evde karbonatta yok. Yarin ilk is alicam dediginizi ama bebegim 3 aylik uygun olur mj acaba kullanmak
jap kaymakliekmekkadayifi ay onu bilmiyorum canım eczacıya sorarsın alırken. Doktora ulaşabilirsen daha iyi olur aslında çpk küçükmüş çünkü
Gin Trukid markasının first aid hero stick diye bir ürünü var, ilerleyen zaman için edinmenizi tavsiye ederim. sinek, böcek ısırmaları, küçük kesik ve yanıklar, alerjik kızarık ve hassasiyetlerde kullanılıyor.
Gin kaymakliekmekkadayifi kesin bir bilgim yok bu konuda, yorumlarda 6-7 aylıkken kullanmaya başlayanları gördüm. Ben bir yaşındayken başlamıştım kullanmaya.