Hanımlar oğlum 13 aylık, 7-8 aylıktan beri kendi beşiğinde yatıyor, artık büyüdüğü için beşiği bozduk ve kenarlıklarını taktık ancak iki oldu karyoladan düşüyor. Çok yüksek değil ama yatağın altta çakmeceleri olduğu için biraz havada kalıyor. Bende montessori yatak bakmaya başladım, ancak kafam çok karıştı. Yorumlarda memnun olanda var tahtası çok ince, köşeleri çok sivri, çok kötü, sunta vs diyende var. Montessori alıpta memnun olan var mı? Ya da siz hangi montessoriyi aldınız? Oğlumun odası gri-beyaz o yüzden o renklerde bakıyorum, şimdiden çok teşekkürler