Pozitifanne1 Merhaba güzel anneler ben 25 yaşında 1 çocuk annesiyim ve 73 kg yum malesef bu sebeble bugün kg vermeye karar verdim ve diyetisyenle görüştüm şuan şehir dışındayım döndüğüm vakit diyete başlıyorum 👌👌👌
Pamuk_bebegim42 Pozitifanne1 Ne güzel canım Merhaba bende kendime 2 hafta önce bu iyiliği yaptım 2 kg gitmiş cumartesi de diyetisyen kontrolüm var şu an çok rahat ve mutluyum heyecanla bekliyorum bir an önce gitsin fazla kilolarımjz
jap Pozitifanne1 bugün ben kendime iyilik mi yaptım kötülük mü kararsızım. İki tabak mantı yedim sarımsaklı 😒 midem bi tuhaf😂
bakma-bana4 Diyetisyen için ne kadar ücret veriliyor hani bir bilgim yok bilgilendirir misiniz hanımlar ?
Merve-HanifeDuru Emzirdiğim için vicdan azabı çekerim diye yapmıyorum diyet 65 kiloyum 5 kilom gitse rahatlarım ☺️
mombeto Merve-HanifeDuru yaa aynı ben 65 kiloyum 5 kilo versem baya fark edicek bebeğim 6 buçuk aylık artk diyete başlayabilir miyim acaba emzirme durumundan dolayı yapmıyorum
Merve-HanifeDuru Valla bende bilmiyorum ki 45 günlüğüz biz daha ☺️ Doktora danışmakta fayda var mombeto
Pamuk_bebegim42 Pozitifanne1 Benim bugün 2.haftam kontrole gitmiştim 3 kg vermisim ayrıca 3.5 kg de yağdan gitmiş çok mutlu oldum 😄
Merve-HanifeDuru Yok acele etmiyorum o kilonun üzerine eklenmez inşaAllah 🤣 benim kız biraz obur doymuyor yedikçe yiyiyorum ☺️Pozitifanne1
EbruOguz29 Evet bende kendime bir iyilik yapıp, bugünkü tartim sonucu 23 kilo vermis bulunuyorum, iyiki diyorum 🌟
EbruOguz29 Pamuk_bebegim42 6-7 ayda verdim yavas yavas kendimi yormadan suan tam istedigim bedendeyim ama ideal kiloma bi 7 kilo daha var 🙏