Minikizinannesi1 Merhaba arkadaşlar, Mommy Bliss Gripe Water Night kullananlar var mı? Varsa memnun musunuz yazar mısınız?
yusmer Minikizinannesi1 bende ikizlerme aldım 1 ay kadar kullandm ama işr yaraamadı br ümit dedm yarıcaktır zamanla ama malesef
Minikizinannesi1 Bir de benim bebeğim 5 aylık ve eskiden olmayan gaz problemleri başladı. Bu aydan sonra kolik olabilir mi. Geçenlerde ağlamasını durduramadik ve hastaneye götürdük.
Mirosunannesi Minikizinannesi1 gazdan olduğuna emin misin belki başka yeri ağrımıştır bugün benimkide aşırı ağlaktı mesela zar zor uyudu 😭 arada yaparlar öyle kullandım damlayı 1 aylıkken iyi gelmişti ama tabi kesinlikle çözdü diyemem
Minikizinannesi1 Mirosunannesi Anakucaginda rahatlasin diye oturttugumda sancilandigini farkettim kıvranıyordu. Gaza yordum ama alt 2 dişi beyazlasti geliyor. Bu ara da sürekli mukuslu hafif sıvı kaka yapıyor. Kaka tahlilinde birşey çıkmadı Dr normal dedi gönderdi. Ne yapayım bilemiyorum. Belki rahatlar gazını daha iyi çıkarır diye almayı düşündüm de
Mirosunannesi Minikizinannesi1 dişten olabilir bide büyüme atağında olabilir bazen etinden et kopmuş gibi ağlıyor huysuz oluyor uykuya direniyor bu ara dişleride çok kasınıyor bebekelrinde biz büyükler gibi uzadıklarında dizleri baş çevreleri genişlediğinden de başları ağrıyabilirmiş o yüzdende huzursuz olur anlamlandıramadığın ağlamaları oluyorsa bundan da olabilir gaz içinse bacak hareketleri yaptır bak internetten ileri geri iki bacağı hafifçe ittirme falan gazı varsa illaki bi iki pırt çıkar
Anekdot Minikizinannesi1 mukuslu kaka dogumdan beri mi var yeni mi olustu acaba . Benim bebegimde 52 günlük kakasi hep mukusluydu
RiverandSun Bende kullandım hatta arada hala bi umut veriyorum ama yok. 5 aylıkken öncesinde gaz problemi yoksa bu ayda olması zor. O farklı bi sebeptendir bence
Minikizinannesi1 Anekdot Nadiren olurdu önceden de ama tümü mukus olmazdı tabiki. Bu 4-5 gündür hep mukuslu kakasi. Anne sütü alan bebeklerde olur arada demiştir doktorumuz.