Her zaman araştırıp en iyi doktorları bulmaya çalışıyorum ama ne kadın doğumcu ne çocuk doktorlarından yüzüm gülmedi. Oğlum normalde çok güleç 3,5 aylık ama biraz sinirli aniden yatırıldığında canı sıkıldığında ağlıyor haliyle bebek yani. Çocuk doktoru her seferinde bugün huysuz biraz aman ağlama tamam vs şaka yollu laf söylüyor evde gülücük saçıyor sen kolunu bacağını çekiyorsun ondan ağlıyor da diyemiyorum çok dokunuyor bana. Bugün De sünnet oldu hemşire bacaklarını bastırıyor oğlum da korktu sinirlendi ağladı sünnet boyu doktor da diyor 30 yıldır sünnet yapıyorum bu kadar ağlayan olmamıştı. Ya Allahaşkına sizin çocuklar ağlamıyor mu herkes doktorda uslu mu duruyır benim oğlum mu hakkaten huysuz çok merak ediyorum o kadar para alıyorlar özele götürüyorum bi de laf yiyorum iyice sinir oldum patlıcam bigün birine az kaldı 😅