asiyefdn_07 ben kızımı Nedim doğana götürüyorum çok memnunum bizim alerjimiz var Nedim beyden çok fayda gördük normalde fethiyede yaşıyorum sık sık gelip gidiyoruz daimi doktorumuz Nedim bey her zaman mesajlarıma da cevap veriyor birde kuzenim memorial de sanırım aşkın diye bir doktora götürüyor o da çok memnun adını umarım yanlış hatirlamiuorumdur