HiraNurveAnnesiii Merhaba hanımlar benim kızım 2 ay 10 günlük geceleri ⅔ saate bir kalkıyorum emzirmek için Ama bebeğim geceleri acıktım diye kendisi hiç uyanmıyor,doktor 4saate kadar uzatabilirsin demişti sizler kaç saate bir emziriyorsunuz??
Kadifemsii HiraNurveAnnesiii bazı bebekler uyanmıyor canım açlık çok etkileniyor benim kızım hiç uyanmazdı şimdi 11 aylık hala da öyle o dönemler doktorum maksimum 4 saatte bir emzir diyordu
daisybebek HiraNurveAnnesiii benim bebeğim de uyanmazdı 3 aylık olanana kadar uykulu emzirdim hep, 3. Ay da doktor kilosu gelişimi iyi uyanmadığı sürece elleme dedi, 6. Ay bitene kadar gece belki 1 kere uyandı. 7 aylık olduğu gün gece 2 kere kendi uyanmaya başladı ama sıcaktan mı açlıktan mı onu da daha kestiremedim🤷🏻♀️