Kızlar bebeğim dokuz buçuk aylık uyuyunca, sonra sabaha karşı ve gün içinde bir defa mama içiyor. İki öğünü de ana öğün bir defa da ara öğün veriyorum. Sizce gün içindeki mamayı kesip ek gıdayı üç öğün mü versem yoksa mama mı versem. Yardımcı olursanız sevinirim ☺️