cicekliagac ben biraz araştırdım. Eğer yanınızda eşiniz veya destek olabilecek biri varsa uyutmak için ona verin, ısrarla ve tekrar tekrar bunu yapın çok şiddetli ağlayıp mizirdanmayana kadar da almayın diyorlar. Atlatanlar öyle atltmis. Memeyi unutması lazımmış anlicaniz. Benim yanımda kimse yok su aralar eşim asker yurt dışında. Ancak memlekete annemlere gidince onla yapicam 🤷♀️