Momstar Kızlar bugün biogaia ya damla aldım eve getirdim ama buzdolabına atmayı unuttum 5 saat dışarıda kaldı kullanabilir miyim kullanan anneler var mı?
catlakbianne Momstar prospektüsüne baktım şimdi açıldıktan sonra 4 hafta oda ısısında kalabiliyormuş. Ben de hep oda ısısında bıraktım
catlakbianne Momstar ben alır almaz kullanmaya başlamıştım eczaneden de herhangi bir uyarıda bulunmadılar
fndmtlu Açılmadan önce dolapta bekletilmesi gerekiyor bize eczacımız sıkı sıkı tembih etti. Açıldıktan sonra oda sıcaklığında kalabiliyor