Kızlar bebeğim 10 gün sonra tam 4 aylık olucak fakat evde ki tartıyla tartıyorum kucağıma alarak 20 günde sadece 300 gram almış daha önce ki aylarda kilo alımı gayet güzeldi hipp marka mama kullanıyoruz boyu uzamış 5-6 cm arası ama kilo yavaşlamış sizinde böyle oldu mu anlamadım bi sağlık sorunu da yok gayet iyi ama kilosu yavaşladı sadece mama ile besleniyor sütüm kesildiği için tecrübeli annelerden yorum bekliyorum birde akşam 8-9 saat uyuyor çok mu uyandırmalı mıyım anlamadım🤦🏼♀️