Merhaba arkadaslar, 3.5 aylık kızım var. İstanbulda yaşıyorum. Dışarı çıkarırken uzun kol ve çorap giydiriyorum hala. Sizce kısa kol ve şort giydirmeye başlamalı mıyım ? Üşür mu acaba kestiremiyorum 🤔 Sizler nasıl giydiriyorsunuz ? Bu arada bebegim kolik . Aşırı gazlı bir bebek.