Bacılarım ah ahhh anacım kim diyor ki spinal oldum belimde ağrısı kaldı inanın alakası yok … ben ödlek birisi olduğum için sezeryanımı genel anestezi istedim doğumdan sonra 40 gün yüz üstü yatamadım 5 gün sonra tam 3 aylık olacak oğlum ama 40ımdan sonra yavaş yavaş yüz üstü uyumaya başladım deli gibi özlemiştim çünkü ama gel gör ki bir bel ağrıö var öyle böyle değil özellikle yüz üstü uyuduğum zaman sanki felçli gibiyim sala sola bile dönüş yapamıyorum bence bu bebeğin ağırlığı yaptığı baskı ile alakalı bir durum diye düşünüyorum ben sizde durumlar nedir ?