Eylulhuma16 Redmi not 9 telefnm var 4 ay oldu alalı ama aşırı kasiyo 8 9 tane uygulamam var sadece kemrya girince cikmiyo instdn atiyo beni flan neden acaba 64gb telefnm
alerjikbebek Eylulhuma16 Kardeşimin de öyleydi canım garantiye gitti geldi en son 2.gidiste garantide baktı sorun var yeni birbust model gönderdi.
alerjikbebek Eylulhuma16 ayyy valla zor iş birde mantıklı cevap da vermiyorlar bizi 1 ay beklettiler yenisini verene kadar inşallah erkenden halolur sizinki gönderin bencede