36DorukEgemm36 Kızlar 4 aylık aşı yaptırıp ateş huzursuzluk olan var mı bizimde aşı olmaya az kaldı biraz tedirginim
Oyku_nisa 36DorukEgemm36 Benimkinde ateş yapmıştı ama 37 i gecmedi 2gun sürdü huzursuz oluyorlar bide calpol verirsin hemen düşüyor ama sık sık bakman lazım çıkıyor çünkü ins seninkinde yapmaz
Kinginthenorth 36DorukEgemm36 2 aylık aşınızda ateş huzursuzluk oldu mu? Verem aşısı dışında aynı aşılar. Ağır olan aşı verem bu sefer yapılmıyor o yüzden sanmıyorum ateş yapacağını.
OyaGny 36DorukEgemm36 bizde 3 gün önce yaptırdık baya ağrısı oldu uykudan uyandıracak kadar inşllah sizde olmaz
Canan27 36DorukEgemm36 korkutmak gibi olmasın bu aşı fazla etkiledi bizi sürekli ağladı tüm gün emmedi gece ateşlendi. Dr gittim dayanamayıp ayak şişmiş kızarmış. Bu sefer yapan hemşire farklıydı acaba acottımj yavrumu çünki 2. Ay aşılarının aynısı onda birşey olmamıştı.
Yasemin38 36DorukEgemm36 ateş olmamıştı hafif bir huzursuzluğu olur gibi olmuştu calpol verdim uzun sürmedi sıkıntısı