Annesininprensesi Pafuli valla ne yıkadıysam berbat yıkadı önceden bingo kullanıyordum memnundum allahtan çok büyük paket almamış
Annesininprensesi AliyeAsel en iyisi ariel zaten İsrail malı almayın diyorlar bizim Türk adam gibi yapmıyor ki alalım 🤬
omeriminannesi Annesininprensesi aynen ben de reklamlara inanıp aldım ama beyaz beyaz lekeler oldu camisirlarimda hiç beğenmedim
Sare35 Annesininprensesi ben hem renkli hem beyazlara kullandım çok memnunum hatta adet lekelerini iç camasirlarimdan ne pervol ne kosla ne ariel çıkarmamıştı çok şaşırdım dün hepsini boron ile 60 â attım iki saatte attım hicbir leke kalmamış keşke burada olumsuz yazmasaydınız siz memnun kalmadınız ama memnun kalanlar olurdu benim gibi
Annesininprensesi Sare35 aynı deterjan neden çoğumuzun çamaşırlarını temizlemiyor onu anlamadım ben 🤔
Sare35 Ugggg green clean var limon tuzu katkılı.hicbir kimyasal yok ondada güzel ben bebeğe onu kullaniyorum camasirlarina
Aliveannesi Bende çıktığında alayım deniyeyim dedim ve çok çok memnunum hem kendi hem bebeğimin çamaşırlarını misler gibi yapıyor hem kimyasal olmadığı için güvenle kullanıyorum biraz da tabi makinanın performansına bağlı heralde
Sare35 Annesininprensesi bilmiyorum ki canım benim en.önemli sorunum iç çamaşırlarımda çıkmayan regl lekeleriydi ve bunun yüzünden kaç çamaşır attım birde boron çıkardı bende şaşırdım ama 60 â attım
Annesininprensesi Sare35 ben beyazları 90 da yıkıyorum atletler kiriyle çıkıyor ya bende anlamadım🤷♀️ Normalde bingo kullanırdım gayet temiz yıkıyordu bu deterjan ne attımsa kirli çıktı çay lekesini bile çıkarmıyor
Sare35 Annesininprensesi yüksek derecede kir leke çıkmaz canım tam tersine daha çok üstüne yapışıyor 60 dene
Annesininprensesi Sare35 ama bingo çıkarıyordu hep 90 da yıkarım beyazlar olduğu için niye yapışsın ki bazıları kaynatır hatta rengi açılsın diye 🤷♀️
Sare35 Annesininprensesi canım ben küçükken bile duyardım annemler konuşurken çok.sıcakta lekeler çıkmıyor diye ondan söyledim ben 60 da yıkarım beyazları ama 90. Â ,sadece bir.kere attım o da sadece alt iç çamaşırlarımı mantar olduğumda kaynatıyor resmen 90 benim makinede
giz Annesininprensesi alla alla bende sorun olmadi hatta cokda memnun kaldim diyebilirm gayet guzel temizliyor. Makinadan kaynakli olabilir mi acaba 🙄
giz Annesininprensesi bilemedm valla 🤷 bakalim ikinci paketi alicam degisiklik varmi gozlemleyim bende.