Merhaba sevgili anneler bir göğsümde az süt varken diğeri mastit oldu emzirdikten sonra sağın yazıyor internette ama sağmak süt üretimini tetiklemez mi sağacaksam emziedikten ne kadar süre sonra kaç dakika sağmalıyım acaba bebeğim 3 haftalık bilgilendiren olursa çok sevinirim