Minikoalamm Kızlar 2 buçuk yaşında yigenim var çise alıştı bezi bıraktılar ama kakadan korkuyor yapamıyor bu durumu yaşayan oldu mu nasıl çözüme ulaştınız
Kbrasg Minikoalamm Arkadasımın çocuguda öyleydi psikiyatriye götürdü konustu sonra tuvaletini yaptıkca ödüllendirdiler bir iki sonra alıstı
Minikoalamm Kbrasg söyleyeyim canım bı bide öyle denesinler bizimkiler de düşünüyor götürmeyi çocuk için çok eziyet ya
Mommysharkdoodoodoodoo Kaka kitabı vardı onu okusunlar çocuğa teşvik edici şeyler söylesinler kakası kıymetli geliyordur vücudundan bir parça olarak görüyor ve ayrılmak istemiyor olabilir