Koltuk minderleri hep yerlerde, survivor parkuruna çeviriyor evi. Kaydırak yapıyor, koltuğun tepesinden atlıyor sürekli.
sabah altı buçukta uyanıp bizi uyandırmadan evde sıkılana kadar kendi kendine takılıyor. Bu yüzden diğer odaların kapılarını kilitleyip de yatıyoruz.
kahvaltıyı beraber hazırlıyoruz, bazı işleri kendine görev edindi. Yumurta pişirelim diye başımın etini yiyor, yumurtayı kırmak ve karıştırmak onda çünkü (asla yemez).
bulaşık makinasındaki çatal kaşıkları boşaltıp çekmeceye atar hepsini. İçinde bulaşık varsa deterjanı yerleştirip çalıştırıyor.
ben temizlik yaparken o da kendi viledasıyla duvarları falan siliyor kendince. Yemek yaparken doğradığım sebzeleri kesme tahtasından alıp tabaklara koyuyor. Ondan istiyorum yetişebileceği mesafedeki sebzeleri, aşkla getiriyor😹
balona ip bağlattı, evcil hayvanı gibi onu gezdirir evin içinde.
top oynarız, bayılır.
etkinlik kitaplarıyla vakit geçiririz bir süre, biraz da boyama.
öğle yemeğinden sonra 3 tane kitabını okutup uyur.
öğleden sonra uyanınca abur cubur/meyve saati.
sonra yine oyun oynuyoruz😹
bazen top havuzunda, bazen doktor setini çıkartıp bebeklerini muayene ediyor, iğne yapıyor iğneci😹
ara ara balkonda çiçeklerin topraklarını aktarıyor, sağa sola saçıyor.
çoğu zaman da kucağımda beni gıcık ederek vakit geçiriyor.
hava çok sıcak oldu dışarıya ancak eşim işten geldikten sonra çıkabiliyor. Çalıştığım okul evin hemen yanında, okulun bahçesine gidip top oynuyoruz, karıncalarla konuşup, salyangoz bulmaca oynuyoruz.
tuvalet eğitimi sillesini de yedik bugün, hazır değilmiş demek ki diyip erteledim. 1,5 saatte dört kere altına yaptı çişini, son iki seferde hüngür hüngür ağladı bir de☹️
parmak boyası, kinetik kum aktivitelerini çok seviyor.
boncuklarla, makarnalarla, pipetlerle oyunlar oynuyoruz.
Mutfak leğenlerine su koyuyorum onların içinde oyuncaklarını yüzdürüyor.
plastik tabakların içinde hayali kurabiyeler, yemekler hazırlıyor. Bir çeşit evcilik oyunları.
evde yalnız olduğumuzda sekiz dokuz gibi gece uykusuna yatıyor, babası varsa ondan önce uyumaz😃
ben sessizlikten hoşlanan biriyken kızım hiç durmadan konuşup benle tartışmaya giren bir cadaloz oldu çıktı başıma. 😹🤣
Ben şikayet ediyor gibi görünsem de çok eğlenceli geliyor şu zamanları. 😍
aşşıırı uzun yazdım, ben olsam okumam bu mesajı ahshs