Herkese hayırlı geceler. Oğlum 15 aylık saçları var ama yanları seyrek eşim de tutturmuş 0 a vurduralim bende kestiricem 0 diyo . ben kesilme taraftarı değilim açıkçası bana sıklasmaz gibi geliyo varmı kestiren nasıl sonuçlar oldu nekadar sürede uzadı?