Yasmink Bende çekişmeli olarak boşanma asamasindayim şuan oğlum 9 ay 1 günlük benimde kullanmam gerekiyor ama doktoruma gittigimde bitkisel olarak kullanabilcegim bi ilaç yok mu dedim kesinlikle olmaz şuan bitkisel de olsa sütten geciyor bebeğe zararı olur dedi 2 ay önce gittigimde bana biraz daha sık dişini senden tek isteğim günde 1 saat dışarı çık yürüyüş yap dedi ama nerdeee yapamıyorum 1.5 2 ay sonra tekrar görüşelim demişti o zaman belki ufaktan biseler yapabiliriz emzirme sıklığında azalır o zamana kadar dedi o şekilde kaldı ilac filan vermedi yani .