Merhaba hanımlar . 5 aylık bir bebeğim var normalde 6 aydan önce ek gıda vermeye karşıydım ama kayınvalidemin bahçesinden organik tazecik kabak ve bezelyeler çıkmış.Görünce heveslendim. Anne sütü de almıyor zaten . Kilo alımı da az 6200 gram şuan.Azcık azcık başlasam ne olur acaba ?