Leylaa_ 3 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım ayaklarım çok şişti doktorum yeşil çay içmemi söyledi Sizin de öyle oldu mu ne yapsam iyi olur basına gelmiş kişiler yardımcı olur musunuz
nneslihan Leylaa_ bende spinal anestezi oldum ama öyle bir şişlik yaşamadım beyaz bir çorap giydirmişlerdi bana belki ondan bilmiyorum, yada ödemde olabilir sizinki bol su için çok geçmiş olsun
sevgisevgi Leylaa_ bende de olmustu doktorum tansiyon takibi yapmami istedi, cok sukur tansiyonum normaldi. bol su icip yuruyus yapip ayaklarimi hep yukarda tutarak 10 gunde anca gecirdim ayaklarimin sisligini. cok gecmis olsun..
Koala06 Leylaa_ Spinal anestezi oldm bende 2 ay önce. Doğuma girmeden varis çorabını giydirdiler ameliyat esnasında damarlar genişleyeceği için kan pıhtı atmasın dediler. Doğumdan snra 10 gün çıkarmamam sadece gece yatarken çıkarmam gerekiyormuş o çorabı. Ama bunu bana hiç biri söylemediği için eve geldiğimde ayağımın şişliği hiç geçmedi doktorumu aradım çorabı giymemi ve ayağımı yatarken yüksek tutmamı söyledi. Dediklerini yaptım gün içinde çorapla gezdim yatarken çıkardım ayağımın altına da yastık koyuo uyudum 1 haftaya geçti canım geçmiş olsn ben üstüne bile basamıyodum şişlikten bir de bol su içmek lazımmış ödemi kolay atmak için
Merve-HanifeDuru Bende spinal oldum pişman oldum ayağım şişmedi de kasık bel bacak ağrısı çektim 15 gün boyunca bebeğimi bile zor emziriyordum 🙁
Tiredmomy Leylaa_ bende spinal anestezi ile doğum yaptım ertesi güne bacağımdan ayaklarıma kadar aşırı şişti kocamandı resmen😕 doktora sormuştum bol su iç ve bacaklarını yukarıya kaldır yat demişti ödemden dolayı oluyor bi kaç güne geçmişti oturunca tekrardan şişiyor hareket lazım
elifiii Leylaa_ bol su (3-4lt) evde az az yürüyüş, yesil cay ( günde 1 fincan ı geçirmeyin) Yürüyüş cok önemli
Zeynep-mina12 Leylaa_ benim genel anestezi ile oldu evet ayaklarım çok şişti 3 4 gün hatta parmaklarımı bile kıvırmakta zorlandım kendi geçti birşey yapmadım
dnyerdm Bende genel anestezi oldum diz kapagimdan aşağısı davul gibiydi, emzirirkende ayaklarımı salindirdigim için daha çok sisiyordu, bol su ve ev içinde yürüdüm ama iki hafta sürdü 🤦
BKumsal Leylaa_ Ödem oluşur. Sezaryen mi oldunuz? Zamanla geçiyor. Ayağınızı yüksekte tutun biraz. Yeşil çay için. Geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün yavrunuz.
nur-nr_123 Leylaa_ bunun spinalle alakası yok cnm yada genelde olsan aynı vücut narkoz atmaya çalışıyor ve ödem den dolayı bol su iç boll boll bn Nescafe içtim ve yürüdüm hep 3. Gün bebeğimi eşimle rahat bı şekilde hastaneye götürdüm
[silindi] Leylaa_ ben yaşadım canım bu şişliği ,ayak bileğim bile belli olmuyordu ayağımla bütünleşmişti. Gün içinde çok yürüme ve oturma , yatarken ayaklarını bir yastığın üzerine uzat ,2 güne kalmaz iner ,göreceksin🙂
yakamoz_ Leylaa_ hamilelikte gram ödemim olmadı. Spinal olduktan sonra ayaklarım davul gibi şişti gerilmeden dolayı derim bile acıyordu o dereceydi😐 doktorum lohusalıkta normal dedi. Tansiyon takibi yapmamı ve bol su içmemi söyledi. Elimden geldiğince su içtim iki gün içinde geçti. Birde ayaklarınızı yere doğru bırakmayın uzatmaya çalışın. Geçmiş olsun
Gulenes Leylaa_ benim doğuma girmeden öncede şişti doğumdan 15 güne kadar da şişti ama sonrasında indi yani hamileliğin ve ameliyatın getirdiği şeyler şu iç bol bol
Mamamia Leylaa_ benim de davul gibi şişti. Doktorum da normal olduğunu söylemişti. Sonra da geçti zaten
Damla6117 Leylaa_ bende o şişliği yasadım hamileyken bile o kadar olmadı birşey yapmadım zamanla kendiliğinden geçti