Begumcan26 Merhaba anneler bebeğim 5 ayı doldurdu ve bugün baktığımda aşı hakkım olduğunu öğrendim galiba yeni bebeği olanlara aşı hakkı çıkmaya başlamış bilgisi olan var mı?
irva Begumcan26 Banada çıkmış.Öyle duruyor kenarda aşı.🤓 Emzirmiyorum ben.Ama nedense olasım gelmiyor.
Begumcan26 Eymenduygy eşime aşı çıkmadı ve herhangi bir rahatsızlığım yok galiba bebekten dolayı çıktı aşı
dnyerdm Dmtylz Hangi aşıdan oldunuz acaba benim kafam çok karışık emziriyorum bide benim bünyem alerjik napcam bilmiyorm
Bebeque16 2 doz biontech oldum.2.dozu 4 gün önce. Herhangi bir sorun yaşamadık. Emziren annelere anne sütünden bebeğe geçtiği için biontech öneriliyor. Ayrıca birçok şeye alerjim var sıkıntı olmadı
Gly_87 Banada egitim sektorundeyim diye cikti ama daha vurulmadim, bebegim 3 aylik,emziryorum diye asiri kararsizim ya 😔😔
0307 Gly_87 benim bebeğim de 2 aylık siz aşı vuruldunuz mu ek gıdaya geçince mi vurulsam acaba eşimin memleketine gideceğiz mecbur pcr yada aşı olcam hangisi sizce bebeğim çok küçük
Eymenduygy Begumcan26 aşı hakkınız var yazar oradan raporlarıma girin covid olarak bir aşı raporu çıkar orada yazıyor bende 🤔
Gly_87 0307 merhaba evet vuruldum, ben zaten hamıleyken covıdı cok agır gecırdm hastanede yatmıstım bu yuzden kızımı yıne rıske atmak ıstemedm. 2.dozumuda vuruldum