bebegim 3,5 aylik memeye cok duskun, normal dogum yaptim ve pismanim bir turlu gecmeyen iltihap var sonunda doktor vajina icini steril su ve batikonla yikadi 3 tane birden antibiyotik yazdi cunku iltihap 3 farkli mantardan olusmus. 5 gun kullaninca gecicek dedi insallah. ama bugun daha ilk gun ve bebegim memeyi vermedigim icin cilginlar gibi agliyor:((( sagdigim sutlerim var yetmezse mama da vericem fakat kasik biberonla doyurmama ragmen uyumak icin illa meme istiyor. sut sagma makinasiyla memeyi bosaltip oyle verdim uyuyana kadar diye ama sut getirmeyi basariyor o yuzden memeyi cikardim. yarim saat-1 saat salladim aglaya aglaya uyudu. icim parcalandi bende agladim. ya gece uyaninca gozu kapali meme alirdi simdi nasil besliycem ben gece? biberon versem emmeyi unutur diyorlar. caresizim kizlar onerisi olan var mi:((