Merhaba güzel anneler…
Bir kızım var 2 ay 7 günlük memeden kesildi Maalesefki çok zorladım başlarda güzel güzel emiyordu şimdi ise emmiyor mama kullaniyrm… Emmedigi için süt kanallarında gerileme oldu çok moralim bozuk ben istiyrm ki bebeğime sütům gitsin şifa olsun diye… Gun gün sütüm azalıyor kızlar sagiyorum sütümü ama az geliyor sorum șu ki aynı böyle benim gibi anneler sütünuzu nasıl arttiyorsunuz??? Süt kanallarınız açık mı? Süt kanallarını nasıl açabilirim 😩😩☹️