Oğlum 1 hafta sonra 4 aylık olucak ama ben her emzirmemde gazını çıkartıyorum hala gazını alttan kendisi çıkartabiliyor ama bazen gazını çıkartamadığım için içim huzursuz oluyor ya gaz rahatsızlık verirse karnı ağrırsa diye siz ne zaman gazını çıkartmayı bıraktınız ?