Ayazege06 Oğlum 9 ay 1 günlük dün 9. Ay aşımızı olduk kilomuz 8.325 artık hareketlenmeye başladığı için normal dedi hemşiremiz sizde durumlar nasıl kızlar ?
drn5410 Ayazege06 biz 10.5 aylığız 8300üz😅 ama 9da aşı yoktu bidaha 1 yaş denildi bize en son 4. Ayda mı olduk 6da mı olduk acaba hatırlamıyorum bile 🤔
Minikpandailay Ayazege06 9 ay 23 günlüguz. 9 . Aya ilk girdiginde bizde asi olduk kızamıkçık aşısı birdahaki asi da tam dogdugu gün 18 Ağustos 🥴😵
Cotcos Ayazege06 bizde 9 ay 2 gnlüğüz o aşıyı 1 yaşında olcz hm sağlık ocağı hmde kndı çocuk doktorumuz sağlık ocagı asıyı yapalım derse yaptırmayın dedi
Ayazege06 Beyabann Sağlık ocağında yaptırdım ben kızamık aşısı 9. Ayda yapılan asi zaten birde 1 yaşında var dedi hemsiremiz
Beyabann Ayazege06 nasıl heryer farklı olabiliyo ben anlamıyorum aşı olmucak dedi şaka gibi bunu bi tekrar soruyum ben sagol :)
Ayazege06 drn5410 Şuan ki yaptirdigimiz asi 1 yaşına kadar da yapılabiliyor zaten ama bu suriyelilerden gelebilcek bulaşıcı hastilaklar yüzünden 9. Aya çekildi bende sordum herkes farklı bisi soyluyo çünkü var mi yok mu diye sonra hemşiremiz de var dedi 1 yaşında da yapılacak asi dedi o şekilde yaptırdık aşımızı ne olur ne olmaz bağışıklık kazansın diye.
12elif- drn5410 Bende 9 aylıkta o kiloyu görünce birden korktum bebeğim zayif kaldı diye bizimkide 10 buçuk aylık 8500
Ayazege06 Minikpandailay Benim oğlumda 9 eylül de 1 yaşına gircek Allahın izniyle 1 yaş aşısını doğum gününün ertesi günü yaptırmayı düşünüyorum bende
drn5410 Ayazege06 anladım şifa olsun inşallah bize ebemiz 1 yaş dedi 🤷♀️ her yerde aşılar farklı sanırım ben öyle anlıyorum 😅
Ayazege06 Cotcos Doğrudur ama herkes farklı bisi söylüyor çoğu arkadaş çevrem 9. Ay aşısı yaptırdı çocuklarına 🤷♀️
Ayazege06 Cotcos Sız nerde yasiyosunuz acaba mesela istanbulda yasayan akarabimizin kızının hemşireside aynı şeyi söylemiş 9. Ayda asi var diye ben ankarada yaşıyorum yani asi takvimi değiştiği için her yerde aynı olması gerekiyo ama yine de siz hemsireniz nasıl uygun goruyorsa öyle yapın .
bikerem Ayazege06 8 aylik oglum,bugun kontrole gittik 76cm boyu,10850 kilosu,46 cm kafa capi. Bu ay diger aylara nazaran az kilo almis.tum kan tahlilleri ve idrar verdi, 9 aylikken de saglik ocaginda asi olacakmis
Ayazege06 bikerem Sadece anne sutu mu yoksa mama da veriyo musunuz benim oğlumun bu sefer boy ölçümünü yanlış yaptılar çünkü ikametgah değişikliği yaptığımız için misafir olarak yaptırmak zorunda kaldık bi önceki sağlık ocağında ki ölçümde oğlumun boyu 7 aylıkken 75 cm di şimdi de bana oğlum 9 aylık olmuş 70 cm boyu var dedi çocuk düz iken boy ölçümü yapmadı kendi sağlık ocagimizdaki hemşireye söyledim tekrardan boyu ölçülecek birde hemoglabin kan testi yapılcak bakalım
Betim Ayazege06 9 ay 19 günlük oğlum da 8700 gram 77cm:-) anne sütü alıyor ve ek gıda yiyor. 9. Ay genel tahlillerinde kansızlık başlangıcı hemen damlayı artırıyoruz dedi sidefer kullanıyoruz. İdrar temiz çıktı. 9. Ay aşısı için de 1 yaşında yapılır , sağlık ocağından yapalım diye ararlarsa 1 yaşı bekleyeceğim deyin dedi çocuk doktorumuz ☺️Sağlık ocağı hemşiremiz de iki gün önce aradı 1 yaşında aşımız var dedi , bebeğimle ilgili soruları oldu gelişimiyle alakalı bilgilendirdim. Bu şekilde ☺️
Ayazege06 Betim Bana da 6 aylıkken asiya götürdüğümde oğlum için 9. Ayda hemoglabin kan testi ve testis muayenesi yapılcak dedi hastanede ben randevuyu aldım ilk önce bi çocuk hastalıkları doktoru muayene edicek uygun görülürse yapılcak denildi bingildagi kapanmış dedi hemşiremiz onu muayeneye gittiğinizde soylersiniz dedi benim oğlum da anne sütü ile besleniyor ek gıda da veriyorum ayına uygun besinleri tuketmesine özen gösteriyorum gelişimi güzel çok şükür bi sorunumuz yok 🤗
Cotcos Betim biizm doktorumuzz da 1 yaşında yaptırın dedi ama bizde bugun kontrole gittik detaylı tahlıli 1 yaşında yapacak doktorumuz biz 7 aylıkken tam kan testi vermiştik
bikerem Ayazege06 sadece anne sutu aldi. 2520gr ufacik dogdu. Ek gidaya erken gectik. Cok da sevdi. Gece beslenmesini de 1 aydir falan birakti. Muhtemelen boyu yanlis olculmustur bebeginizin. Bugun kan verdik biz de yarın cikacak sonuclsr hayirlisiyla
Ayazege06 bikerem Benim oğlum da normal doğum oldu 2.870 kg doğdu anne sutu ile besleniyor 6. Aydan itibaren ek gidaya başladık bizde inşallah temiz çıkar sonuclariniz bakalım bizde bi kan testimizi yaptirsaydik hayırlısıyla
Betim Ayazege06 oh maşallah ☺️Emekliyor mu 🤩bekliyoruz emeklesin diye babasıyla hayalimiz işten gelince pıtı pıtı emeklesin oğlum kapıya doğru ama yol 🤩ulaşmak istediği yere döne döne gidiyor 😂