Bebegim 6 aylık oldu, kilo alımı olmamış anne sütü veriyordum ek gıda da araya girince iyice istahsizlasti ve geceleri sık uyanıyor. doktorum açıktığı için kalkıyor dedi. Akşamları bir kez yatmadan önce biberonla mama vermek istiyoruz fakat biberonda mamayı istemiyor, kaşıkla denedim yine istemiyor, enjektörle de. Çesitli mamaları da denedim. Almadı. Nasıl alistirabilirim mamaya ?