Kızlar merhaba iyi akşamlar 🪴❣️
Kızım 11 ay 21 günlük. İlk 1,5 ay emdi ondan sonra hep mama vermeye başladık. Aptamil ile başlamıştık, bi ara Golden Goat denedik 2-3 kutu, son birkaç gün öncesine kadar da SMA veriyordum. Similac kullanıyoruz şimdi bikaç gündür. Benim kızım da hep bi kabızlık problemi var, bu yukarıda saydığım tüm mamalarda bu sıkıntıyı yaşadık. Tarif etmek gerekirse tek parça ve oldukça sert kaka yapıyor genelde, bazen de küçük küçük tane tane şeklinde. Çok ama çok nadiren de normal kıvamda yaptığı oluyor. Tuhaf biliyorum ama o anlarda gerçekten çok mutlu oluyorum güzel yaptı diye. Annelik bi yerde kakanın kıvamına bile sevinmekmiş, bilmezdimm 🥺 Doktorumuza danıştım geçen gün ve bana duphalac ver her sabah bi ölçek uyanınca, bi süre öyle devam et olmazsa getir bakalım dedi. Ama gidemedik son konuştuğumuzdan beri. Arada duphalac ve genellikle bolca zeytinyağı ile haşır neşiriz. Ek gıdadan da olabilir diyecekler vardır ama pek de öyle gibi durmuyor artık. Benim merak ettiğim ise bir mamanın etkisini kaç günde görebiliriz, kaç kutu kullanmam lazım ki etkisini göreyim Similac’ın? Hatta şunu diyim Similac kullanmaya başladığımızdan beri tane tane küçücük ve sert sert kaka yapıyor bu da başımıza çok sık gelmezdi üstüste. Bir de aynı problemleri geçmişte yaşamış tecrübeli anneler varsa bana kabızlık probleminin minimum seviyede olduğu bi mama önerisinde bulunabilir misiniz? Hipp ve Evolvia öneren çok fazla kişi gördüm. Evolvia’nın ac çeşiti acaba bizim kabızlığa iyi gelir mi? Hangisini almalıyım? Bu konuda çok fazla başlık var elimden geldiğince okuyorum ama bizimki gibi var mı kestiremedim, yardımcı olursanız çok mutlu olurum❤️